arelidschianti

Trött

Kategori: Allmänt

Idag känner jag mig trött. Har haft svårt att sova inatt. Sen så har Lotus bitit på allt idag. Vet inte om de är för att det kliar i tänderna, för att han är rastlös eller vad det är. När han biter försöker jag erbjuda honom en annan leksak eller tuggben, men de är inte lika roligt verkar det som.
Mina händer har fått utså endel med. Men försöker göra så att när han biter och det gör för ont piper jag till "aj" som hans syskon skulle gjort om han bet för hårt. Slutar han inte eller inte biter lösare reser jag på mig och går iväg. Det haAr hjälpt lite. Hoppas att detta ska fungera. Sen hör det ju till att valpar ska bita och känna sig fram med munne. Men det gör lika ont för det. Men jag tror att det blir bättre snart.

Idag hämtar min kompis Alexandra sin lilla rottweiler tik Soraya. Så om några dagar eller vecka ska Lotus få träffa sin (förhoppningsvis) nya lekkamrat. Ska bli skoj. 

Nu ska jag försöka vila mig lite medan Lotus sover. 

/Amanda . 
Kommentera inlägget här: