arelidschianti

Längesen

Kategori: Allmänt

Känns som om det var ett tag sen jag skrev något i bloggen, så far ta och göra det nu.
Har inte hänt så mycket sedan jag skrev sist. Lotus blir mer och mer hemmastad och kan gå och lägga sig för sig själv och vara lite ensam i några miniuter i alla fall.
 
Han har varit med ute hos Stefan och fått promenera i skogen, det var uppskattat! Visst finns stigarna vi går på når vi ska bort till "Lunaängen" som ligger nära mig. Men de är inte samma sak. Han har fått på sig sitt fästinghalsband nu med. Så slipper man förhoppningsvis dom äckliga krypen. Usch!

Han kan sitta och ligga på bara kommando nu med. Så får se vad de blir vi ska lära in nu. Han är duktig med spelet jag skrivit om förut, så de är dags att köpa ett svårare. Han klara det allt för lätt nu. Han är så duktig min lille prins. Eller ja, visst är han liten, men han har växt mycket på den tiden han varit hos mig.
Trevlig midsommar får man säga också!

/Amanda .

Kommentera inlägget här: