arelidschianti

Valpkurs

Kategori: Allmänt

Anmälde mig till valpkurs på Vinnahundcenter men kom inte med. Hamnade som andra reserv. Men har kommit med på en annan kurs nu. Den börjar antingen v.31 eller v.32, inte riktigt bestämt än. Ska bli jätte roligt! Längtar! Vill se hur snabbt Lotus lär sig och de känns som om man kommer kunna börja träna ordentligare efter att man börjat på kursen. Alltid bra med tips och trix.

Annars funkar allt bra med lillen. Han växer så det knakar och väger nu 10kg+. Han är 43 cm i mankhöjd. Han är världens bästa och finaste prins. Kunde inte ha önskat mig någon bättre vovve.

Har funderat en del över västkustvalpen, hur jag ska göra och så. Men som de är nu lutar det mest åt att jag ska anmäla mig. Roligt att höra vad dom säger om lillen. Så har jag fått Alexandra att vilja åka med, med Soraya. Så slipper åka själv. Är roligare och lättare då.  

/Amanda .

KOMMENTARER:

  • Anki,Siri,Vilda säger:
    2010-07-08 | 10:38:55
    Bloggadress: http://www.arelidsaussie.se

    Vad roligt att du kom med på en annan kurs och att du är nöjd med lillen. Spännande om du åker på västkustvalpen. Kram Anki

Kommentera inlägget här: