arelidschianti

Nervös!

Kategori: Allmänt

Vet inte hur många gånger jag tjatat om Västkustvalpen nu? Men jag är verkligen nervös. Men det ska bli riktigt kul. Speciellt nu när jag fick se att fem (av 6 st i gruppen) Arelidsvalpar ska ställas ut. Blir kul att träffa Lotus syskon och se hur dem har växt och utvecklats tills nu.

Ikväll blir det bad och borstning, hade tänkt att göra det igår men det var nog tur att jag inte gjorde de med tanke på hur regnet öser ner ute. Då hade prinsen inte sett så fin ut efter en tur i skogen.

Jag hoppas att Lotus kommer sköta sig i ringen och inte hoppa och försöka ta kopplet eller nått. Han kan gå jätte fint för att sen tycka att nu är det väl dags att leka, och börja hoppa. Men antagligen är dom andra valparna likadana. Jag hoppas också att dommaren kommer tycka att han är fin, trots den böjda svansen.

Han är i alla fall den finaste i världen för mig!
                                

/Amanda .

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: