arelidschianti

Idiot?

Kategori: Allmänt

Jag är nog inte så smart eller så är det bara det att jag är lite trött. Sitter och kollar runt på nätet och försöker bli medlem i SKK, SASK och Brukshundsklubben. Men jag vet inte vilken av alla jag ska gå med i först? Eller om det ens spelar någon roll? Sen vill jag anmäla mig till Aussieläger/träffen som ska hållas i Tångahed. Men då måste man säkert vara medlem någonstans. Jag antar att det inte är så svårt, bara det att min hjärna inte kan fokusera på någonting just för tillfället. Få kolla om pappas hjärna är med fokuserad än min sen när han kommer hem. Så att det blir löst någongång. Sen letar jag efter valpkurs. Men hittar ingen på Brukshundsklubben, är kanske inte ute i så godtid heller. Men de löser sig tillslut. 

/Amanda . 

KOMMENTARER:

  • Lovisa & Cinna säger:
    2010-06-10 | 13:56:24
    Bloggadress: http://afairytale-aussie.blogspot.com

    Hej Amanda, kände precis som du på morgonen när Cinna prompt skulle vara i sängen eller bita på allt som hon inte fick bita på:) Höga AJ! och till sista nonchalering fungerade på henne:)

    Va kul att du ska till Tångahed vi kommer också ned, ska ni anmäla er till prova-på gruppen?

    När du anmäler dig till SKK tror jag du kan anmäla dig till SASK genom dem, jag anmälde mig till hundungdomen och fick SASK på köpet.

    Ses i höst!

    Mvh Lovisa & Cinna

  • Anki,Siri,Vilda säger:
    2010-06-10 | 14:37:52
    Bloggadress: http://www.arelidsaussie.se

    Hej Amanda. Vänd dill Sask kassör för stt bli medlem sedan mailar du snabbt till sask Ag-jobb grupp. Vill du jag ska anmäla dig till lägret så får du själv ringa kassören för att bli medlem?



  • Anki,Siri,Vilda säger:
    2010-06-10 | 14:39:35
    Bloggadress: http://www.arelidsaussie.se

    Angående valpkursen så ligger det inga kurser inför hösten ute ännu. Ring Vinnahundcenter annars och kolla om hon har någon valpkurs på gång. Kram Anki

Kommentera inlägget här: