arelidschianti

Bättre sent än aldrig...

Kategori: Allmänt

Har verkligen varit helt kass på att uppdatera här! Vet inte vad jag ska skylla på? Men har heltenkelt gjort massa annat.

Sen jag skrev sist har vi hunnit med hela agilitykursen. Den var super kul! Det tycket både jag och Lotus. Man märker att han gillade det. Han ville inte sluta att springa i tunneln. Så vi ska absolut fortsätta med agilityn!

Vi har spårat endel också, vilket båda gillar. Funderar på om vi skulle gå en spårkurs snart. Så man kan utveckla det mer.

Lotus har ju hunnit fylla år med. Kan inte fatta att min Prins redan är ett år!? Fick ju nyss hem honom. Men det har väl gått så fort eftersom vi har haft så himla kul hela tiden :)

Vardagen flyter på som vanligt med långa härliga promenader i det fina vädret och roliga träningar. Känns roligt då vi hela tiden gör framsteg. Även om det inte alltid går jätte fort så går det åt rätt håll.

Är verkligen glad och tacksam för att jag får ha Lotus. Han är en underbart snäll  och tillgiven vovve. Han älskar att träna och hitta på saker samtidigt som han kan slappna av och bara vara när vi är inne.

Sen kan jag bara tilläga att Lotus mår bättre sen vi bytte foder, han äter det bättre och har inte spytt på två dagar nu. Så förhoppningsvis blir han av med magkatarren snart.

/Amanda .
Kommentera inlägget här: