arelidschianti

Vaccination

Kategori: Allmänt

Idag har Lotus varit hos veterinären och fått sin spruta. Tyvärr kunde jag inte åka med, för jag fick hoppa in och jobba. Så mamma och pappa åkte iväg med honom. Det gick jätte bra! Han var så duktig :) Han la sig vid mammas fötter och låg stilla där i över en timme. Även fast de va hundar som skällde och gick förbi honom gjorde han inget. När han väl kom in till veterinären märkte han inte att han fick någon spruta. Mamma sa att om jag hade varit med hade jag varit stolt över honom.
Så imon ska jag in till stan och köpa avmaskning med. Så blir det kanske lite bad och klo-klippning i helgen.

/Amanda .

KOMMENTARER:

  • Anki,Siri,Vilda säger:
    2010-07-01 | 18:28:56
    Bloggadress: http://www.arelidsaussie.se

    Hoppas allt är bra med er. Är lite nyfiken på vad han väger. Amadeus väger idag 10 1/2 kilo. Har du anmält till västkustvalpen? Kommer att anmäla Amadeus också om han inte flyttar snart. Kram Anki

Kommentera inlägget här: