arelidschianti

Potatisfestival och längtan

Kategori: Allmänt

Åh vad jag längtade! Var på potatisfestivalen med Stefan och några kompisar igår, sen åkte vi och spelade poker och stannade över natten. Så Lotus fick sova hos mamma. Kan tänka mig att det känns så att lämna bort sitt barn för aldra första gången. Jag saknade honom hela natten och ville åka hem tidigt och gosa med honom. Ringde mamma ett antal gånger för att kolla att allt var okej, att han kissat, bajsat och ätit. Men allt gick jätte bra och han sov från tolv till halv sju. Han är så duktigt min prins :)

KOMMENTARER:

  • Anki,Siri,Vilda säger:
    2010-06-20 | 19:41:22
    Bloggadress: http://www.arelidsaussie.se

    Så är det med "småbarn". Skönta att vara lite ledig men samtidigt längtar man ihjäl sig. Hörde att lille Lotus också varit på stora stan igår. Hoppas allt är bra med er. Kram Anki och hundarna. Ps. Snälla, anmäl dig till västkustvalpen

  • Anki,Siri,Vilda säger:
    2010-06-23 | 09:21:30
    Bloggadress: http://www.arelidsaussie.se

    Var det kanske inte Lotus min mamma såg. Även Ninja hade fått stadsträning så det kanske var Ninja. Kram Till er

Kommentera inlägget här: