arelidschianti

Stress, ångest och Lygnaredsbus

Kategori: Allmänt

Kan börja med det roliga. Åkte ut till Lygnared idag för någon timme sen. Stefan och Tom skulle bada så jag passade på att gå en sväng med Lotus. Han tyckte att det var roligt att få se ett nytt ställe med nya spännande dofter. Träffade två hundar också. En vuxen blandis och en valp. Även de en blandis, schäfer/bernersennen på 14 v. Så Lotus fick busa runt en stund. Roligt, roligt!

Nu lite jobbigare saker. Jag vet inte hur jag ska lösa allt?! Får lite panik. Hittar ingen bra lösning på valpkurs-problemet. Blev reserv hos Emelie på Vinna och hennes vardagslydnads kurser är också fulla nu. Det står inget på brukshundklubben och det tredje stället kan jag komma med på kursen om jag vill. Men vet inte om jag vill det? Vill gå på kurs, men Anki rekommenderade mig inte att gå där. Så det är jätte svårt! Måste ju lösa det på nått sätt. Men hur..?

/Amanda .

KOMMENTARER:

  • Anki,Siri,Vilda säger:
    2010-07-16 | 15:25:45
    Bloggadress: http://www.arelidsaussie.se

    Ring och kolla Alfa hundcenter. Vet att dom precis startat en valpkurs

Kommentera inlägget här: